Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

God kväll!

Av Jonna Lindgren - 10 oktober 2010 21:37

Hejsan!

Har typ inte varit inne på länget, glömt bort lösenordet  

ahaha dumma mig.Men iallafal så är jag inne nu och skriver lite har inget a´nnat för mig,finns ju inge att göra på kvällarna.Men iallafal så ska linnea sova här Måndag till Tisdag kuligt! Vi kommer nog göra mycket kul som vanligt hahahah...

-Menmen,ska man göra nu tro?

Det vet man aldrig med mig  hahah kom på nu en sak jag och linnea gjorde vi skulle cykla och det hade regnat och vi skulle cykla på en stig,och det va ju blötti gräset,och vi RAMLADE asg! hahahahahah... Vi har gjort mycket kul och bus.Våra minnen är helt klart bäst älskling  .Till helgen kanske det blir Bästa Lisa Johansson jippie det blir skit bra det!! Men nu ska jag nog vara lite prat glad med mamma     hahahah hoppas hon vill prata,Men det tror jag,hahaha nu får jag f*n sluta ha en bra kväll/dag

Puss:*

|Jonna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Lindgren - 5 oktober 2010 21:02

Hej! Nu har jag gjort en ny blogg kommer inte in på min och lisas ''BAJS'' menmen. Dagen började med att gå upp kl:7.00 för skolan -_- Gjorde inget speciellt i skolan i dag eller jo skratta    hahah.. Men nu vet jag inte vad jag ska skriv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards